Riješite se stresa na jednostavan način

Pospremanje kada ste pod stresom u većini situacija može poslužiti kao relaksirajuća metoda. Pospremanje može povratiti osjećaj kontrole, a jednostavne ponavljajuće akcije mogu djelovati umirujuće.

Kako bismo vaše pospremanje učinili lakim i produktivnim, identificirali smo neke zadatke koje je najbolje riješavati kada ste pod stresom te par njih koje je bolje sačuvati za mirnije vrijeme.

Ladica za kuhinjski pribor

Kad ste pod stresom, započnite s organiziranjem malog područja, poput ladice. To ne bi trebalo potrajati predugo pa je to jednostavan način da osjetite postignuće.

Ormar za posteljinu

Jednostavne, ponavljajuće radnje, poput preklapanja ručnika za kupanje, mogu biti umirujuće, posebno kada se radi s pažnjom. Posložite ručnike i posteljinu u duginim redoslijedima za zadovoljavajući vizualni efekt.

Noćni ormarić

Dobro je pospremiti noćni ormarić iz dva razloga: 1. To je mala površina, pa bi je trebalo biti relativno lako riješiti. 2. Čišćenje prostora oko kreveta može vam pomoći da bolje spavate.

Držite samo knjigu koju čitate i čašu vode – možda malu vazu ili lampu. Najvažnije: odmaknite telefon daleko od kreveta kako biste spriječili kasno pomicanje.

Mobitel

Naši telefoni mogu biti izvor stresa, pogotovo ako su nam glavni izvori vijesti ili ako trošimo previše vremena čitajući negativne komentare na društvenim mrežama.

Izbrišite nepotrebne aplikacije, a ostale organizirajte. Razmislite i o postavljanju vremenskih ograničenja za aplikacije ako vam mobilni uređaj podržava tu mogućnost.

Organiziranje bilo čega sentimentalnog

Preskočite ovo kad ste pod stresom. Općenito, stvari koje su nostalgične ili sentimentalne puno je teže organizirati jer je za njih potrebno više vremena i emocionalnog rada.

 

Izvor: Real Simple

Foto: Pexels.com

Najnovije